Tilbud

NOMO Acnelan Maske

kr. 800,00kr. 2.000,00

Hos NOMO har vi god erfaring med behandlingen, Acnelan, en klinisk behandling, der reducerer akne og uren hud med op til 100%. Acnelan er den førende kur mod bumser, hudorme og betændelse i huden, forårsaget af akne.

Varenummer (SKU): N/A Kategorier: , ,

Tilføj varen til din kurv og klik her for at se hvor lidt det bliver om måneden med

Patientinformation

I patientinformationen herunder kan du læse alt hvad du bør vide inden du bestiller tid til din behandling.

Acnelan er en intensiv, medicinsk klinikbehandling for acne, efterfulgt af et program der skal udføres hjemme. Acnelan virker bredspektret på udbrud og retter sig mod tilstoppede porer, bumser samt en grov hudstruktur. Produktet er baseret på m.acne complex, der er en innovativ kombination af aktive ingredienser som salicylsyre, sodium lepargilate, mandelsyre og shikimic syre. Alle disse ingredienser virker forebyggende i forhold til de faktorer, der kan give anledning til udbrud.

• Produktet er yderst dybt rensende og stimulerer til ny celledannelse.
  • Produktion af talg samt hudfedt hæmmes.
  • Inflamationstilstande i huden nedtones.
  • Medvirker til lysning af postinflamatorisk respons, der ofte ses som mørke pletter / plamager efter acne.

Behandlingen der foretages af Privatklinik NOMOs sygeplejersker, er bestående af en ultra-koncentreret acnelan peel/maske for dybderens, – efterfulgt af en pore-sealing shield og neutraliseringsbehandling. Behandlingen hos NOMO gives i en serie af 3 behandlinger, med 15-21 dages mellemrum. I mellemtiden behandles der med produkter hjemme.

Dette program består af en purifying mousse til daglig rens samt acne one creme der anvendes til at hæmme acne. En gange ugentligt kan der anvendes pure renewing mask for at rense og eksfoliere huden. Hjemmebehandlingen udføres i en serie af 3 behandlinger, med 15-21 dages mellemrum.

Efter en acnelan behandling vil huden reagere med rødme og afskalning. Der anbefales fuld solbeskyttelse i 4 uger forinden start samt efterfølgende. Gravide kan ikke behandles.

Gratis konsultation

Det er ikke altid nemt selv at vurdere hvilken behandling, der er den rette for dig. Derfor kan du altid booke tid til en gratis konsultation hos vores sygeplejerske, der vil anbefale den behandling og eventuelle produkter, der vil give dig det bedste resultat for netop dit udgangspunkt.